Monday, July 27, 2009

STOP!!!

5 Perkara yang anda rasa anda patut berhenti melakukannya:

1. Yana, tolong la berhenti dari menarik rambut anda!!!!!!!! Habit ni sgt ssh utk dihentikan. Tunggu masa botak je kepala aku nie..haih.

2. Yana, tolong la berhenti dari telefon orang. Kaya sgt ke kau nie?

3. Yana, tolong lap dulu tangan anda sebelum pegang plug. Nie lg satu habit aku yg pelik. Kau nak mati cepat ke? Tapi aku mmg x pnh rs tkt. Tak kena lagi berani la ckp kn.

4. Yana, tolong la berhenti dari menjaga tepi kain orang. X payah la nak sebok psl kwn org lain. Org xde nk sebok psl kau dan kwn2 kau pun. Saya mmg seorang yg mengambil berat, so what?

5. Yana, tolong la kalau bercakap tu perlahan sikit. Hello! Kang kalo aku ckp perlahan, korang x dgr, aku ckp kuat, korang ckp, aku nk bitau satu dunia. So cmne?

Naz, nad, c-kin, riena, iena...tolong buat ye.

6 comments:

  1. baiklah kakak! nanti saya buat~

    ReplyDelete
  2. dlm proses men'yetop'kn diri k???

    ReplyDelete
  3. jgn la tarik rmbut esok lusa jmp ko da botak..hahhahaha

    ReplyDelete
  4. haha...
    thanks syg...

    ssh ar iena...
    tension ak gn habit pelik nie..

    ReplyDelete
  5. woii.. tarik rambut mau botak nanti.. ahahahha
    :P

    ReplyDelete
  6. ala...
    korang bkn lah org pertama yg mrh..
    kwn2 ak spai da jemu nk mrh..
    ssh la..

    ReplyDelete